- Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky pro spotřebitele
1. Úvodní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky pro spotřebitele (dále jen "obchodní podmínky") společnosti INTERIER GROUP s.r.o., se sídlem Otakarova 1253, 686 01 Uherské Hradiště, identifikační číslo: 64507289, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 22658 dne 18. 4. 1996 (dále jen "prodávající") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.interiergroup.cz (dále jen "webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen "webové rozhraní obchodu").
Tyto obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání (OSVČ).
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. Uživatelský účet
Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen "uživatelský účet"). Kupující může provádět objednávání zboží také bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přistupu do jeho uživatelského účtu.
3. Uzavření kupní smlouvy
Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty.
Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Tyto informace o nákladech platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky a zboží není vedeno jako těžké, objemné nebo nadrozměrné.
V případě, kdy prodávající nabízí dopravu zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a celková kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle předchozí věty, právo kupujícího na dopravu zboží zdarma zaniká a kupující je povinen dopravu zboží prodávajícímu uhradit.
Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména tyto informace o:
- objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu, předem připojí případnou poznámku),
- způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží, pokud se nejedná o těžké-objemné zboží, tzv. nadrozměrnou zásilku, kdy je cena kalkulována na základě místa dodání a celkové hmotnosti (dále společně jen jako „objednávka“).
Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko "odeslat objednávku".
Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen "elektronická adresa kupujícího").
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky písemně.
Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálkuu při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. Cena za zboží a platební podmínky
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smluovy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti v provozovně prodávajícího na adrese Otakarova 1253, 686 01 Uherské Hradiště
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce
- bezhotovostně bankovním převodem na účet prodávajícího
- v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru v provozovně prodávajícího na adrese Otakarova 1253, 686 01 Uherské Hradiště
Společně s kupní cenou je kupující poviněn zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši.
Prodávající požaduje od kupujícího zálohu v případě nákupu zboží, které není běžně skladem a také na zboží, které bude objednáváno nebo vyráběno na základě požadavků kupujícího (dále jen "zakázková výroba").
V případě platby v hotovosti, platební kartou nebo na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná obvykle do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajího.
Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím nelze vzájemně kombinovat.
Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu před uhrazením ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího (dále jen "zálohová faktura").
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
5. Odstoupení od kupní smlouvy
Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu (dále jen "zakázková výroba").
Nejedná-li se o zakázkovou výrobu či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží.
Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@interiergroup.cz.
V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno dle přání kupujícího (zakázková výroba).
V případě odstoupení od kupní smlouvy vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím bezhotovostně - na bankovní účet určený kupujícím. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.
Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. Přeprava a dodání zboží
V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží. Pokud kupující zjistí poškození obalu výrobku, je povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození sepsat s dopravcem protokol o poškození zboží. Kupující je povinen prohlédnout zboží hned při jeho převzetí.
7. Práva z vadného plnění
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. Kupující je jinak oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že zboží bude po určitou dobu způsobilé k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu zboží oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou kupující nemůže vadné zboží užívat.
Ustavení uvedená v předchozím odstavci obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím zboží věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u prodávajícího. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit zejména osobně na adrese Otakarova 1253, 686 01 Uherské Hradiště či elektronickou poštou na adrese info@interiergroup.cz.
Nemá-li zboží vlastnosti stanovené v obchodních podmínkách, může kupující požadovat i dodání nového zboží bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti zboží, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu.
Upozornění - u židle pravidelně kontrolujte dotažení šroubů (aspoň jednou za 3 měsíce). Područky slouží k opření rukou při sezení. Područky nepoužívejte jako oporu při zvedání ze židle (může dojít k prasknutí područek).
8. Další práva a povinnosti smluvních stran
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží včetně případných nákladů na dopravu.
Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@interiergroup.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
9. Ochrana osobních údajů
Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
10. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího.
Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
11. Závěrečná ustanovení
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování INTERIER GROUP s.r.o., Otakarova 1253, 686 01 Uherské Hradiště, adresa elektronické pošty info@interiergroup.cz, telefon 572 551 826 nebo mobil 725 684 455.
>> Pravidla ochrany soukromí ve společnosti Interier Group s.r.o. <<
Prostřednictvím internetového obchodu nám můžete zaslat poptávku, my Vám zpracujeme cenovou nabídku a zašleme na Váš email. Nabízíme množstevní slevy.
Jak nakupovat?
- Na kartě vybraného výrobku vyplníte do košíku požadovaný počet kusů.
- Ve specifikaci uveďte další doplňující informace o výrobku (např. zda chcete zboží doplnit některými komponenty za příplatek - područky, kříž, apod.)
- Objednávku nám po zaregistrování odešlete.
- Na základě přijaté objednávky z e-shopu Vám zpracujeme cenovou kalkulaci včetně případných doplňků, potahových látek jiných než standardních a dopravy a odešleme Vám k odsouhlasení. Až na základě Vašeho odsouhlasení je objednávka považována za závaznou.
Popis výrobku a vyobrazení má pouze informativní charakter, výrobce si vyhrazuje vlastnosti v průběhu výroby změnit bez předchozího upozornění a provozovatel není zodpovědný za škody vzniklé s využitím neověřených dat. Rozměry, váha a ostatní údaje uvedené na webových stránkách www.interiergroup.cz, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců.
Vzorník látek
- Zobrazované barvy látek se mohou lišit v závislosti na nastavení vašeho monitoru, proto je považujte pouze za orientační.
- Doporučujeme barevné odstíny konzultovat s naším obchodním oddělením tel. 572 551 826. Jinak náklady spojené s přečalouněním zboží budou na účet kupujícího.
Platba
Platbu lze provést třemi způsoby:
- hotově při převzetí zboží, kdy Vám zboží dopravíme naší dopravou, nebo dobírkou při předání zboží prostřednictvím vybraného přepravce
- převodním příkazem na náš účet po převzetí zboží (státní organizace)
- proforma fakturou - při této volbě Vám bude zaslána zálohová faktura v dohodnuté výši, na které budou veškeré potřebné údaje pro provedení platby.
U zakázkové výroby požadujeme úhradu zálohy ve výši cca 50% z celkové ceny za zboží. Zálohu na zboží můžeme dle dohody vyžadovat u i objednávek s vyšší hodnotou.
Pokud zaplatíte dle dohody předem celou částku nebo jen její část jako zálohu na zboží a to nebude možné dodat ani nahradit jiným podobným zbožím, vrátíme Vám celou částku zpět na Váš účet.
Podle zákona o evidenci tržeb Vám vždy vystavíme účtenku. Zároveň zaevidujeme přijatou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Doprava
Zboží rozesíláme v demontu po celé ČR prostřednictvím přepravních služeb DPD nebo Toptrans. Dopravou se rozumí pouze vyložení zboží za první zamykatelné dveře, nikoliv výnos, rozmístění montáž nebo odvoz obalového materiálu. Způsob zaslání závisí na celkové hmotnosti zboží, jeho povaze a objemu.
Pokud není uvedeno jinak, částku za dopravu Vám napíšeme emailem při potvrzení objednávky. Je to z toho důvodu, že cena se odvíjí na základě požadovaných kusů, objemu zboží a na počtu km. Orientační cena za 1 ks židle v krabici činí cca 170,- Kč s DPH (menší krabice, která se vejde do standardní přepravy).
Poštovné a balné nehradíte u produktů označených razítkem DOPRAVA ZDARMA (platí pouze pro dané zboží a jedná se pouze o přepravu zboží za první uzamykatelné dveře, v dopravě není zahrnut výnos, rozmístění, montáž ani odvoz obalového materiálu).
Objemné nebo těžké zboží a vícekusové zásilky (např. šatní skříně, nábytek kancelářský nebo zahradní apod. - u zboží je omezení dopravy), které nelze přepravit v balíkové přepravě, zasíláme přepravní službou Toptrans specializující se na nadrozměrné zásilky. Cena je kalkulována na základě celkové hmotnosti a místa dodání dle platného ceníku přepravce a bude nejdříve zaslána na Váš e-mail k odsouhlasení. Uzavření objednávky nastane po oboustranném potvrzení konečné ceny. .
Cena dopravy na Slovensko je vždy kalkulována na základě celkové hmotnosti objednaného zboží a místa dodání a bude odeslána na Váš e-mail k odsouhlasení. Uzavření objednávky nastane po oboustranném potvrzení konečné ceny.
V případě bezdůvodného nepřevzetí zboží, vzniká nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží.
Pokud je nutno zboží doručovat opakovaně z důvodů z Vaší straně, je nutno uhradit náklady na dopravu opětovně.
Poškození zboží při přepravě
Kupující je povinnen prohlédnout zboží hned při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození s řidičem sepsat protokol o poškození zboží. V tomto případě zboží prosím rozbalte a převezměte pouze v případě, že není nijak poškozeno. Odpovědnost za vady způsobené při přepravě nenese prodejce, nýbrž dopravce. Upozorňujeme zákazníky, že na reklamace mechanického poškození výrobku nahlášené po podpisu dodacího listu (podpisem kupující souhlasí s jeho převzetím a potvrzuje dopravci, že zboží dorazilo nepoškozené vinou dopravy - bez výhrad) a odjezdu řidiče nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.
Záruka na zboží
Délka záruční doby činí dle občanského zákoníku 24 měsíců, v případě nákupu na IČO se řídí obchodním zákoníkem. Je-li u některého typu prodloužená záruka, je u výrobku vyznačena. Záruka se vztahuje na eventuálně poškozené části při jasně prokazatelné vadě materiálu, nebo konstrukce. Jako nárok na uplatnění reklamace nelze uznat běžné opotřebení výrobku, což se týká zejména potahových materiálů, čalounění či koleček. Záruka začíná běžet ode dne převzetí zboží (v případě odeslání zboží prostřednictvím pošty nebo přepravní služby platí den odebrání od přepravce).
Upozornění - u židle pravidelně kontrolujte dotažení šroubů (aspoň jednou za 3 měsíce). Područky slouží k opření rukou při sezení. Područky nepoužívejte jako oporu při zvedání ze židle (může dojít k prasknutí područek).
Reklamace
Vadné nebo poškozené výrobky musí být vždy zaslány zpět k dodavateli z důvodu řádného vyřízení reklamace, pokud není dohodnuto jinak.
Po dohodě s námi lze zaslat jen fotografie poškozených částí. Ke každé reklamaci musí být přiloženo krátké písemné vyjádření s popisem vady včetně kopie daňového dokladu. Zboží je možné předat k reklamaci osobně v naší prodejně v Uherském Hradišti nebo zaslat na vlastní náklady prostřednictvím přepravce. V tomto případě kupující zodpovídá za přepravu a případné škody při ní způsobené. Na vyřízení reklamace má prodávajcí nárok max. 30 dnů, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Třicetidenní lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace kupujícím. Po uplynutí této lhůty má kupující právo požadovat výměnu zboží nebo od kupní smlouvy odstoupit (požadovat vrácení peněz).
Zrušení objednávky
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání.
V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.
Prodávající má právo stornovat objednávku bez udání důvodu nebo z důvodu, že se zboží již nevyrábí, nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena či dodací podmínky. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).
Možnost vrácení zboží
Zboží zakoupené prostřednictvím internetového obchodu může zákazník podle odstavce 6 novely Občanského zákoníku č.367/2000 do 14 dnů od jeho doručení vrátit bez udání důvodu (jedná se pouze o soukromé osoby nikoli podnikatele - IČO). Zboží musí být nepoužité, zabalené v originálním obalu, nepoškozené, vhodné pro další prodej (pokud není dohodnuto jinak). Balení musí obsahovat veškeré původní příslušenství. Zásilku vráceného zboží je třeba odeslat na vlastní náklady a to do 14 dnů od doručení kurýrní službou.
V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle vašeho přání nebo pro vaši osobu (zakázková výroba).
Při zaslání vráceného zboží dobírkou, nebude zásilka přijata! U vrácené zásilky musí být přiložena kopie daňového dokladu vydaného dodavatelem. Vráceny budou pouze peníze za zboží, nikoli za dopravu zboží. Před vrácením zboží nás prosím kontaktujte e-mailen nebo telefonicky, abychom Vaši zásilku očekávali. Peníze budou vráceny poštovní poukázkou nebo na účet dle přání zákazníka.
Kupující nemůže odstoupit podle odstavce 7 novely Občanského zákoníku č.367/2000 od kupní smlouvy nebude-li splněna některá z výše uvedených skutečností.
Děkujeme za projevenou důvěru.
Obchodní oddělení společnosti INTERIER GROUP s.r.o.
Pravidla ochrany soukromí ve společnosti INTERIER GROUP s.r.o.
Vaše soukromí je pro nás důležité. Účelem tohoto oznámení je informovat Vás o našich postupech, jak je nakládáno s Vašimi údaji na našich webových stránkách a možnostmi, jak tyto postupy kontrolovat.
Informace, které shromažďujeme
Pokud na našich webových stránkách nevyplníte formulář "košíku,registrace" nebo nás přímo nekontaktujete e-mailem, identifikační údaje o Vaší osobě tj. jméno, adresa, telefonní číslo, faxové číslo, e-mailová adresa apod. neshromažďujeme.
Při návštěvě našich webových stránek však automaticky shromažďujeme určité neosobní informace např. jaký používáte prohlížeč, jaký máte operační systém a název domény poskytovatele Vašeho internetového připojení (např. UPC, Telefonica).
Jakým způsobem nakládáme s informacemi o Vás?
Neosobní údaje používáme k analýze užívání webových stránek (jako např. souhrnné informace o stránkách navštívených našimi uživateli), což nám pomáhá ke zlepšování obsahu našich webových stránek.
Osobní informace, které nám poskytnete, jsou využívány pouze ke zpracování dotazníku z našich webových stránek či k vyřízení Vašich podnětů.
Nebudeme Vás kontaktovat v žádných záležitostech, aniž byste si to výslovně přáli. Vaše osobní informace zároveň nebudeme sdílet, pronajímat ani prodávat mimo INTERIER GROUP s.r.o. kromě případů, kdy je sdílet musíme s partnerskými kancelářemi, které poskytují služby naším jménem. Pokud máte zájem o práci v INTERIER GROUP s.r.o. a poskytnete nám životopisné údaje prostřednictvím e-mailu, tyto údaje budou použity pouze v rámci interního výběrového řízení. Tyto informace nebudou poskytovány nikomu mimo INTERIER GROUP s.r.o., kromě partnerských kanceláří, které poskytují služby naším jménem.
Nicméně, výjimečně se může stát, že budeme nuceni osobní informace poskytnout v souvislosti s právními předpisy či profesními standardy např. v souvislosti se soudním nařízením, předvoláním nebo na žádost orgánů státní správy.
Zároveň nemůžeme zcela garantovat bezpečnost osobních údajů poskytovaných prostřednictvím internetu vzhledem k tomu, že mohou být během procesu zpracování dostupné ostatním osobám včetně našich poskytovatelů služeb.
Sběr informací třetími stranami a sponzory
Naše webové stránky obsahují odkazy na další stránky, které mohou s osobními údaji nakládat jinak než my. Návštěvníci stránek by se měli seznámit s pravidly nakládaní s osobními údaji těchto provozovatelů, jelikož my nemáme vliv na to, jaké informace jsou těmto třetím stranám poskytovány nebo co shromažďují.
INTERIER GROUP s.r.o. zveřejňuje informace o programech a akcích, které jsou sponzorovány nebo na kterých se podílejí ostatní firmy a organizace. Doporučujeme se na tyto akce hlásit elektronicky. INTERIER GROUP s.r.o. nemůže ovlivnit použití těchto informací třetími stranami. S informacemi, které nám poskytnete, bude nakládáno tak, jako byste se registrovali telefonem nebo papírovou přihláškou. Respektive, pravidla ochrany soukromí, která platí na internetu, zde nebudou aplikována.
Cookies
Naše webová stránka používá cookies. Cookie je krátký textový řetězec, který webová stránka umístí do cookie souboru Vašeho webového prohlížeče a který umožní webové stránce zapamatovat si informace o Vás a Vašich volbách. Cookie obvykle obsahuje název domény, ze které byl cookie poslán, jeho životnost a hodnotu a někdy i náhodně generované číslo. To nám pomáhá zlepšovat webové stránky tak, aby Vám poskytovaly pouze nejlepší informace a služby.
Cookies používáme i v následujících případech:
- tam, kde jsou nezbytné k fungování našich stránek
- k personalizaci našich stránek (díky které můžete snadno obnovit dříve navštívené stránky a nahlížet do informací, které jste zadali online)
- ke sběru souhrnných statistických informací, které nám pomáhají porozumět, jak uživatelé naše stránky používají, tyto informace nám pomáhají vylepšovat jejich strukturu. Tímto způsobem Vás nemůžeme nijak identifikovat.
Přijmutí / odmítnutí cookies
V nastavení Vašeho prohlížeče si můžete zapnout nebo vypnout ukládání cookies. Pokud však ukládání cookies odmítnete, je možné, že nebudete moci naplno využít funkce, které Vám naše stránky nabízejí.
Bezpečnost a integrita dat
Aplikujeme bezpečnostní opatření, abychom zamezili neautorizovanému přístupu k informacím, které nám jsou poskytnuty online. Avšak nikdy není možné zaručit absolutní bezpečnost dat.
Jak nás kontaktovat
Máte-li jakékoliv dotazy nebo připomínky týkající se bezpečnostních pravidel INTERIER GROUP s.r.o. nebo jejich implementace, můžete nás kontaktovat na adrese info@interiergroup.cz. Pokud se kdykoliv rozhodnete, že si nepřejete, abychom uchovávali Vaše osobní údaje nebo si přejete změnit nastavení způsobu jejich použití, pošlete nám, prosím, e-mail na adresu info@interiergroup.cz.
Změny pravidel ochrany údajů
Vyhrazujeme si právo tato pravidla nebo jejich části kdykoliv měnit. Sledujte tyto pravidla, aby Vám případné změny neunikly.